Farewell at Koh Samui

那天,黄小姐假假跑过来问我:“这个是怎样做的?”
我答了她过后,她就问我:“你喜欢吃什么?我们帮你farewell。”
“我什么都吃。”(这根本不是敷衍的话,因为我真的是只要可填饱肚子,我都吃的。)

那天开会跟老板提议后,应该是我把网页present了过后,老板决定在这个星期四吃午餐。在哪里我都没决定,随便他们。其实我并不觉得是我的farewell,只是上次他们proposed的kaizen 和 pokayoke拿到了奖,总共两百三十令吉。

结果他们决定山长水远跑到Koh Samui吃泰餐,总共13个人。
它的tomyam gong还有其他菜都不辣,酸酸,还好咯。刚好我舌头和口腔又烂掉,很痛,不能吃太辣。它的酱酸酸的很开胃。

2 comments:

kheng862000 said...
7/04/2008 11:23:00 am

o u so early farewell liao de ????
me is on next week !!!
hehehhehe !!!
look like u very good working at there ???
my result nt good very bad,jz ok nia !!!

Hazel Cheah said...
7/04/2008 03:19:00 pm

haha, they all very hungry gua?! actually juz one of the purpose. They just wan to eat nia. Free of charge one ma. The meal was paid by our vice president of my department. Maybe can be claimed back. haha. I dunno the details. I just follow them loo.. thay said farewell then farewell loo.

Back to Home Back to Top Hazeland. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.