<<飞>>

<<飞>> 词:张国祥 唱: DANIEL 李吉汉
我知道 世界忽然改变
我知道 泪水以后是荣耀
流过泪 无所谓 有遗憾 也是美算吧
遗憾 无所谓 我的梦 没有结尾
勇敢往前飞 梦不枯萎
梦的巨人 无形的包围
不管多累我要全力追
勇敢往前飞 偶尔苦偶尔会累
梦的巨人 无形的渴望
给了我梦想 给了我力量飞翔 。。。
流过? 无所谓 有遗憾 也是美算吧
遗憾 无所谓 我的梦 没有结尾
勇敢往前飞 勇敢的追
梦的巨人 无形的包围
给了我力量 给了我希望
勇敢往前飞 偶尔苦偶尔会累
梦的巨人 无形的渴望
力量带领我到这地方
梦的天堂
给了我梦想 给了我力量飞翔 。。。

MIMPI
Inginku lukiskan nota-nota
Laguku mengikut rentak gitar
Dengarkan suara mimpiku bertemakan
Namamu senantiasa selalu selalu
Sedalam tinggi, seluas jauh
Begitulah cita-citaku
Sekiranya kau ingin tahu
Selama ini, hingga ke akhirnya
Suka duka senyum selalu
Kita berdua punya satu Mimpi
Dengarkan suara mimpiku bertemakan
Namamu senantiasa selalu selalu
Sedalam tinggi seluas jauh
Begitulah cita-citaku
Sekiranya kau ingin tahu
Selama ini, hingga ke akhirnya
Suka duka senyum selalu
Kita bersama punya satu Mimpi,Mimpi
Begitulah cita-citaku Mimpi,Mimpi Mimpi aku realiti.....
Sedalam tinggi seluas jauh Mimpi

0 comments:

Back to Home Back to Top Hazeland. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.